Τα εμφανιζόμενα οχήματα είναι concept cars και δεν είναι διαθέσιμα ως οχήματα σειράς παραγωγής.
Επαναπροσδιορίζοντας την premium κινητικότητα
Το Audi skysphere¹ είναι το πρώτο όχημα της οικογένειας concept car της Audi. Τα οχήματα εξελίχθηκαν με έναν σκοπό: Να γίνει πραγματικότητα ένα μέλλον της αυτοκίνησης όπου το όχημα γίνεται ένας χώρος αλληλεπίδρασης και μια μηχανή εμπειριών. Το ηλεκτρικό δίθυρο roadster συνδυάζει το όραμα της αυτόνομης² οδήγησης, μια επαναστατική νέα σχεδίαση εσωτερικού του οχήματος και ένα πλήρως ενσωματωμένο ψηφιακό οικοσύστημα.
Όπως και μπροστά, έτσι και η σχεδίαση του πίσω μέρους, διαθέτει ψηφιακά ελεγχόμενο πάνελ LED σε όλο το πλάτος του οχήματος. Μεταξύ άλλων, τα εφέ φωτισμού υποδεικνύουν το πρόγραμμα, στο οποίο κινείται το όχημα.
Το Audi skysphere¹, στη λειτουργία και το μήκος 5,19 μέτρων "Grand Touring", είναι ένα ηλεκτρικό roadster της ανώτερης κατηγορίας που επαναπροσδιορίζει την προοδευτική εμπειρία πολυτέλειας.
Στη λειτουργία αυτοματοποιημένης οδήγησης² "Grand Touring", το τιμόνι και τα πεντάλ εξαφανίζονται και όλοι οι επιβάτες απολαμβάνουν τον χώρο ποδιών και την ελευθερία κίνησης που έχουν συνηθίσει από τις πτήσεις στην business class.
Οι πόρτες είναι ανάποδου ανοίγματος. Έτσι, το αμάξωμα και τα εξαρτήματα του πλαισίου στο μπροστινό άκρο του οχήματος μπορούν να μετατοπίζονται κατά 25 εκατοστά. Στο ενεργητικό πρόγραμμα "Sports", το Audi skysphere¹ μετατρέπεται σε ένα σπορ όχημα με μήκος 4,94 μέτρα.
Το πίσω μέρος που έχει βελτιστοποιηθεί σε μια αεροδυναμική σήραγγα συνδυάζει τα κλασικά αεροδυναμικά στοιχεία ενός roadster με μεγάλες γυάλινες επιφάνειες.
Όπως και μπροστά, έτσι και η σχεδίαση του πίσω μέρους, διαθέτει ψηφιακά ελεγχόμενο πάνελ LED σε όλο το πλάτος του οχήματος. Μεταξύ άλλων, τα εφέ φωτισμού υποδεικνύουν το πρόγραμμα, στο οποίο κινείται το όχημα.
Το Audi skysphere¹, στη λειτουργία και το μήκος 5,19 μέτρων "Grand Touring", είναι ένα ηλεκτρικό roadster της ανώτερης κατηγορίας που επαναπροσδιορίζει την προοδευτική εμπειρία πολυτέλειας.
Στη λειτουργία αυτοματοποιημένης οδήγησης² "Grand Touring", το τιμόνι και τα πεντάλ εξαφανίζονται και όλοι οι επιβάτες απολαμβάνουν τον χώρο ποδιών και την ελευθερία κίνησης που έχουν συνηθίσει από τις πτήσεις στην business class.
Οι πόρτες είναι ανάποδου ανοίγματος. Έτσι, το αμάξωμα και τα εξαρτήματα του πλαισίου στο μπροστινό άκρο του οχήματος μπορούν να μετατοπίζονται κατά 25 εκατοστά. Στο ενεργητικό πρόγραμμα "Sports", το Audi skysphere¹ μετατρέπεται σε ένα σπορ όχημα με μήκος 4,94 μέτρα.
Το πίσω μέρος που έχει βελτιστοποιηθεί σε μια αεροδυναμική σήραγγα συνδυάζει τα κλασικά αεροδυναμικά στοιχεία ενός roadster με μεγάλες γυάλινες επιφάνειες.
Όπως και μπροστά, έτσι και η σχεδίαση του πίσω μέρους, διαθέτει ψηφιακά ελεγχόμενο πάνελ LED σε όλο το πλάτος του οχήματος. Μεταξύ άλλων, τα εφέ φωτισμού υποδεικνύουν το πρόγραμμα, στο οποίο κινείται το όχημα.
Highlights από την παγκόσμια πρεμιέρα του Audi skysphere¹
Το Audi skysphere είναι ένας συναρπαστικός συνδυασμός σχεδίασης και εμπειριών και διαμορφώθηκε με εικονική και φυσική αλληλεπίδραση ανάμεσα στους σχεδιαστές και τους υπεύθυνους εξέλιξης στο Ingolstadt και το Audi Design Loft στο Malibu, California. Τώρα, η "γιορτή της προόδου" (Celebration of Progress), ενώνει τους δύο κόσμους. Μάθετε εδώ πώς η Hildegard Wortmann, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της AUDI AG, ο Henrik Wenders, επικεφαλής της μάρκας AUDI AG και ο Gael Buzyn, υπεύθυνος του Audi Design Loft στο Malibu παρουσίασαν το πρώτο από τρία νέα concept cars της μάρκας.
Από την ιδέα, στην δημιουργία ενός concept car: Πώς γεννήθηκε το Audi skysphere¹
Η διαδικασία εξέλιξης του Audi skysphere¹ συνδύασε ψηφιακή σχεδίαση με κλασική δεξιοτεχνία. Το video δείχνει πώς χρησιμοποιήθηκε η τεχνολογία 3D για την διαδικασία σχεδίασης, ενώνοντας χιλιάδες χιλιόμετρα ανάμεσα στο Audi Design Loft στο Malibu και την ομάδα στο Ingolstadt της Γερμανίας. Παρουσιάζει επίσης την πρωτοποριακή σχεδίαση του εσωτερικού χώρου και την εξέλιξη του οχήματος που μπορεί να είναι ταυτόχρονα και σπορ και σεντάν.