Audi quattro.<br/>Ο κυρίαρχος του δρόμου.

<br/>Όποιος γνωρίζει την Audi γνωρίζει το σύστημα τετρακίνησης quattro. <br/>Και όποιος έχει οδηγήσει quattro δε θα θέλει να οδηγήσει κάτι διαφορετικό.<br/><br/>Το κορυφαίο σύστημα τετρακίνησης είναι το κατάλληλοτερο για κάθε έδαφος και τις πιο δύσκολες καιρικές συνθήκες, κάνοντας ακόμη πιο συναρπαστικές τις off road διαδρομές σας. <br/>

    quattro_history_Audi.jpg

    Η ιστορία του quattro

    <br/><br/>Μία μοναδική ιστορία επιτυχίας 40 χρόνων, που συνεχίζει να εξελίσσεται με αμείωτους ρυθμούς σε νέα μοντέλα και νέες τεχνολογίες. <br/><br/><br/>Η θρυλική τεχνολογία quattro έκανε για πρώτη φορά την εμφάνιση της στο Διεθνές Σαλόνι της Γενεύης το 1980. Το 1986, η Audi αντικατέστησε το χειροκίνητο κεντρικό διαφορικό πρώτης γενιάς με το διαφορικό Torsen, το οποίο μπορούσε να διανείμει ποικίλως τις ροπές κίνησης.<br/>

    Η τεχνολογία quattro

     

    Με περισσότερα από οκτώ εκατομμύρια μοντέλα που παράγονται με την τεχνολογία quattro, η Audi είναι παγκοσμίως ο πιο επιτυχημένος κατασκευαστής οχημάτων με μόνιμη τετρακίνηση. Με το quattro, η Audi πέτυχε ένα ορόσημο στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας, όταν κανείς άλλος δεν είχε να προσφέρει το 1980 ένα υψηλής ταχύτητας, ελαφρύ τετρακίνητο αυτοκίνητο για μεγάλες σειρές.

     

    Σήμερα το πλέον εξελιγμένο σύστημα quattro, βρίσκεται σε μια ευρεία γκάμα μοντέλων της Audi με τις προηγμένες τεχνολογίες να προσαρμόζονται στις ανάγκες της κάθε κατηγορίας.

    Η φιλοσοφία της τετρακίνησης quattro προχωρά ακάθεκτη και στο μέλλον της ηλεκτροκίνησης της Audi προσφέροντας επιπλέον πρόσφυση.

    Η quattro οδήγηση

    H Αudi διαθέτει το σύστημα quattro σε διαφορετικές εκδόσεις, προσαρμοσμένο για κάθε μοντέλο της ξεχωριστά. Στις σειρές μοντέλων με εγκάρσια διάταξη κινητήρα ένας υδραυλικός-ηλεκτρονικά ελεγχόμενος συμπλέκτης πολλαπλών δίσκων είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα. Στο αγωνιστικό μοντέλο υψηλών επιδόσεων R8 που φέρει τον κινητήρα στο κέντρο του αμαξώματος, ο συμπλέκτης πολλαπλών δίσκων είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα.

     

    Αυτά τα ενεργά συστήματα τετρακίνησης, κατανέμουν τη ροπή στρέψης μεταβλητά στους δύο άξονες ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης.

    Το quattro με κεντρικό διαφορικό αυτόματου κλειδώματος, είναι ένα αμιγώς μηχανικό σύστημα τετρακίνησης που χρησιμοποιείται σε πολλά μοντέλα της Audi με διαμήκη διάταξη κινητήρα. Υπό κανονικές συνθήκες η ροπή στρέψης κατανέμεται σε αναλογία 40:60 μεταξύ του εμπρός και πίσω άξονα αντίστοιχα.

     

    Το sport διαφορικό στον πίσω άξονα διατίθεται σε κάποιες κορυφαίες εκδόσεις κινητήρων. Μπορεί να κατανείμει ενεργά τη ροπή στρέψης μεταξύ των τροχών του πίσω άξονα, μέσω δύο σταδίων υπερπλήρωσης χρησιμοποιώντας ηλεκτροϋδραυλικούς συμπλέκτες πολλαπλών δίσκων. Σε ακραίες καταστάσεις, σχεδόν ολόκληρη η ροπή στρέψης κατανέμεται σε έναν τροχό - το σύστημα ωθεί το αυτοκίνητο στη στροφή, εξαλείφοντας την υποστροφή.

    Σήμα κατατεθέν της Audi

      1920x1080_Cutdown_audi_q8_8th_dimension_you_know_Default.jpg

      Για κάθε έδαφος.

      Το σύστημα τετρακίνησης μπορεί να γυρίσει τους πίσω τροχούς έως και 5 μοίρες - αντίθετα με την κατεύθυνση της στροφής στις χαμηλές ταχύτητες και προς την κατεύθυνση της στροφής στις υψηλές, μικραίνοντας αντίστοιχα τον κύκλο στροφής και βελτιώνοντας την κατευθυντικότητα. Η ιδανική επιλογή για τις off road διαδρομές σας.

      eciRGBv2_A_E-TRON_13_Front_M07_ZUSATZMOTIV (1).jpg

      Για τις πιο δύσκολες καιρικές συνθήκες.

      Όταν ο καιρός σας παρουσιάσει τη χειρότερη πλευρά του, η θρυλική τετρακίνηση quattro σας δείχνει το καλύτερο. Με την έξυπνη μετάδοση ισχύος στους τέσσερις τροχούς, το quattro τροφοδοτεί τους τροχούς με την μεγαλύτερη πρόσφυση, μεγιστοποιώντας την πρόσφυση σε καιρικές συνθήκες.