Η ζήτηση για αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα σε άλλες αγορές σε όλο τον κόσμο αυξήθηκε κατά 90,2%. Συνολικά, η Audi παρέδωσε 160.310 αυτοκίνητα (-3,5%) σε αυτές τις αγορές, τα οποία, εκτός από τις προκλήσεις και τις δυσκολίες στην εφοδιαστική αλυσίδα, επηρεάστηκαν σημαντικά και από τις γεωπολιτικές κρίσεις. Η εταιρεία πέτυχε σημαντική ανάπτυξη, ειδικά στη Μέση Ανατολή (+47,9%), στην Ινδία (+27,1%) και στην Ταϊβάν (+22,2%).
«Αν και εξακολουθούμε να αντιμετωπίζουμε παγκόσμιες οικονομικές προκλήσεις, κοιτάμε προς το μέλλον με σιγουριά», λέει η Hildegard Wortmann. «Αυτό συμβαίνει γιατί μπήκαμε στο 2023, μέσα στο οποίο θα επιταχύνουμε το μετασχηματισμό της εταιρείας, ενισχύοντάς την με μία ελκυστική γκάμα μοντέλων, έναν μεγάλο αριθμό παραγγελιών και μια ομάδα με υψηλά κίνητρα».