Μοντέρνο, αλλά όχι με την εφήμερη έννοια της μόδας, αυτός είναι ο στόχος της Audi. Ωστόσο, τα δισδιάστατα λογότυπα φαίνεται να είναι η τρέχουσα τάση στη αυτοκινητοβιομηχανία. Τι ρόλο παίζει το πνεύμα της εποχής στο σχεδιασμό;
Kalisch: Οι δισδιάστατοι δακτύλιοι προέκυψαν από την Audi το 2016 ως συνέπεια της ψηφιοποίησης, ουσιαστικά για να απεικονίσουν τα δαχτυλίδια με τρόπο που να ταιριάζει στα νέα μέσα επικοινωνίας. Η τρισδιάστατη χρήση σε δισδιάστατες οθόνες δεν θα πληρούσε τις τεχνικές και αισθητικές απαιτήσεις μας. Το λογότυπο της επωνυμίας μας είναι εξαιρετικό από γραφιστικής άποψης, κάτι που αποτελεί πλεονέκτημα, καθώς φαίνεται εξίσου υπέροχο σε δύο διαστάσεις. Για να διασφαλίσουμε μια συνεπή παρουσία της επωνυμίας σε όλα τα σημεία επαφής των πελατών, συνεργαστήκαμε με την ομάδα σχεδιασμού για να ξεκινήσουμε τη διαδικασία επανασχεδιασμού των δαχτυλιδιών στα οχήματά μας.
Georgi: Η χρήση ενός δισδιάστατου λογότυπου στο εξωτερικό των οχημάτων μας εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 2019. Στη συνέχεια, τα πράγματα επιταχύνθηκαν στις αρχές του 2020. Το όραμά μας είναι να μεταφέρουμε την εταιρική ταυτότητα από το ψηφιακό περιβάλλον που μόλις περιγράψαμε στα οχήματά μας, στοχεύοντας στην τυποποίηση των σημείων αναγνώρισης της μάρκας σε όλα τα μοντέλα.
Θέλουμε τα τέσσερα δαχτυλίδια να φαίνονται ίδια παντού στο μέλλον: Είτε σε ένα περιοδικό, είτε στο smartphone σας ή σε μια διαφημιστική αφίσα – και παράλληλα να είναι το ίδιο πάνω ή μέσα και στο αυτοκίνητο.
Τι ακριβώς έχει αλλάξει σχεδιαστικά;
Georgi: Το λογότυπο του οχήματός μας αποτελείται από τρία στοιχεία. Το διατηρούμε συνεχώς απαλλαγμένο από χρώμιο, επιλέγοντας μία ασπρόμαυρη εμφάνιση υψηλής αντίθεσης. Είναι σαν τα λευκά δαχτυλίδια να επιπλέουν πάνω σε μία μαύρη γυάλινη επιφάνεια για ακόμα μεγαλύτερη λάμψη. Τονίζοντας οπτικά το λογότυπο, το λευκό προσδίδει στα δαχτυλίδια μια επίπεδη, κορυφαίας ποιότητας εμφάνιση, η οποία εξακολουθεί να φαίνεται τρισδιάστατη στις λεπτομέρειές της.
Αλλά δεν είναι μόνο ο συνδυασμός των χρωμάτων. Είναι επίσης και τα νέα υλικά. Μπορείτε να το εξηγήσετε πιο αναλυτικά;
Georgi: Τα δαχτυλίδια από χρώμιο που υπάρχουν σήμερα αντιπροσωπεύουν υψηλή ποιότητα, καθώς από μόνο του το υλικό μεταφέρει αυτό το μήνυμα. Αλλά πιστεύουμε ότι βρήκαμε το «νέο χρώμιο»: Η διαύγεια των νέων ασπρόμαυρων δαχτυλιδιών κάνει την εταιρική μας ταυτότητα αδιαμφισβήτητη. Το λεπτό μαύρο περίγραμμα γύρω από τους δακτυλίους δημιουργεί μια σταθερή, κορυφαίας ποιότητας εμφάνιση, ανεξάρτητα από το χρώμα του αυτοκινήτου ή την σχεδίαση στη του ψυγείου. Και οι πελάτες μπορούν να συνεχίσουν να επιλέγουν τα νέα μας δαχτυλίδια σε μαύρο χρώμα. Για να επιτύχουμε αυτή την συγκεκριμένη παραλλαγή, το λευκό αντικαθιστά στα δαχτυλίδια ένα σκούρο γκρι που μοιάζει με γυαλιστερό μαύρο.